Helt slut nu

Direkt efter jobbet tränade jag en timme,sen åkte jag hem till mamma och fick nygjorda biffar med bröd och mjölk. Sen innan jag åkte fick jag även årets första semla,den var sååå god mamma hade gjort dom själv,och inget slår "hemmagjort" :) Innan det bar hemåt så följde jag med Anders ner till garaget och knäppte lite bilder på min morbrors Jetta som jag har lagt in på blocket nu...hoppas han får den såld fort :) Sen åkte vi till Statoil och fyllde på glykol i min bil,lampan har ju lyst så...men nu är det gjort,skönt! Passade även på att tanka.

Så nu ska jag bara blogga lite,surra en stund i telefonen sen blir det Natti! Så ont i skallen nu så det är helt sjukt,sen såg jag nu när jag åkte hem att det är fullmåne,fantastiskt! Kommer man säkert sova som en kratta... :( Hoppas inte!

Här kommer även lite bilder från i helgen:




Födelsedagstårtan, AP står för André Pettersson såklart :) Mmm...maltesers!




Fikadukningen...




Härligt goda räkmackor som mamma hade gjort!



Mmmojito...från i lördags. Smaskens till sista droppen (som det där var tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: maria

Mojiton ser good ut. =P

Jaa,, vissa ha de bra på jobbet. =)

2009-02-10 @ 22:49:29
URL: http://mtc.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, jag mår nästan bra nu faktiskt! Men vad duktig du är!! Tårtan ser god ut också.. Vad händer på lördag då? ;) Puss

2009-02-13 @ 02:10:33
URL: http://bellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0