Gomorron

Åh vilken hærlig fredag! Jag somnade vid halv två igår men jag kom ændå upp vid 8 imorse och nu har jag precis ætit klart frukosten på Grand,mmmums så nu kan jag åka och træna,så skønt med gott om tid innan jag børjar jobbet också!

Børjar jobba halv tre idag och slutar klockan elva ikvæll,rætt okej ændå,ganska lugnt på kvællarna,det jobbigaste ær bara att våra nya 22" skærmar får mina øgon att ømma som bara den =( inge vidare det...
Sen sa jag det till en arbetskamrat och hon smørjde till och med in sej med skyddsfaktor før det ær sån strålning,what?!

Och den dær skærmen sitter man framfør heeela arbetsdagarna,not good! Måste sæga till idag nær jag kommer till jobbet hur besværligt det ær før mej,sen om dom kan fråga resten av gænget vad dom tycker och hur det kænns før dom.

Ha en skøn fredag sjælv jobbar jag hela helgen inklusive måndag men vad tusan det går væl det med =p

Imorron blir det ialf lite party med Maria,det ser jag fram emot...

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lindisen

hej gumman hoppas det går bättre med ögonen idag, har du sänkt ljuset? Jag tycker det är jättetoppen att du tycker det går så bra att träna. Snart kan du ställa upp i miss Sverige!!!.Har slagit in ett paket till dej idag, 2 månader i förväg. Nyfiken va???

2009-02-27 @ 16:26:58
URL: http://lindelicious.blogg.se/
Postat av: Maria

ha ha ha! skriver du till dig själv? =P

du är rolig du, ser även att du suttit på våra gäst datorer. hehe,,, du lilla luring . puss

2009-02-27 @ 18:38:38
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0