Gokväll

Nu sitter jag hemma hos mamma,åkte hit efter att jag hade skjutsa S till tågstationen där han blev upphämtad av två arbetskamrater som han ska tillbringa en hel bilresa upp till Arjeplog med för att jobba nu i veckan... Shit jag skulle inte vilja byta med han,stackars...ont i ryggen,lååång bilresa framme typ vid 2 eller nåt inatt Puh! Bara hålla tummarna att allt går bra längs vägen!

Brrr nu är det kallt ute igen...bäst att inse att det är vinter och hänga upp skinnpajen på galgen och låta den va´,speciellt när det är över 10 :)

Förresten igår när vi hade ätit middag och kollade fotbollen så sa S plötsligt: Åh vad jag är sugen på Pannkakor med jordgubbssylt och grädde! :) Så jag snodde ihop en pannkakssmet och så stekte han pannkakorna. Haha vi höll på att steka i en timme nästan,var rätt mycket smet och en liten stekpanna så därför... =p Världens berg med pannkakor säkert blev det 20 stycken!

Men det var mysigt,för varje pannkaka som stektes så blev dom bara finare och finare :) Den första blir ju alltid sämst haha men sen blev dom finfina i färgen ;) Mmmums! Smarrigt...Till dom så hade vi mjölk,jordgubbssylt,hallon och blåbär och vaniljglass (hade ingen grädde hemma)

Åh vad det kommer bli tomt i sängen inatt..hehe som jag sa till S: jag får ta och fylla upp hela sängen med alla kuddar och nallen och så,så jag slipper känna mej så ensam =p Men jag behöver bara härda till fredag! ;)

Ciao natti natti ;)

Puss Puss

xoxo

Jag tänker på dej,jag saknar dej...mmm tack för att du dök upp i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Richterskan

Mys! Jag är back in Norrland! Kämpat hårt mot magsjukan och jobbar för fullt igen! Ska bli jättekul att se dig & få höra vad jag missat sen sist vi sågs;)

2009-02-18 @ 10:08:15
URL: http://yanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0