Gokväll

Måste först tydliggöra att jag inte är tjejen som skriver kommentarer till mej själv,i mitt eget namn på min egna blogg ;)

Det är min söööööta mami som har lämnat eb kommentar från hennes dator där jag har valt kom ihåg mej sist jag var inne och kommenterade...ja ni fattar. Jag blev lika förvånad själv =p

Sötismamma!

Idag skulle jag ju träna efter frukosten på Grand och jag åkte bort men när jag kom dit så öppnade dom 11 på fredagar! Inge less jag blev elle...nejdå! :(

Då gick jag in på jobbet och fixade så att jag kunde åka och göra en synundersökning på synoptik...

På synoptik gjorde jag min första synundersökning och som jag visste var det inget fel alls på mina ögon,superbra syn inget att klaga på enligt alla tester som gjordes,ganska kul var det :)

Sen när jag var klar där vid kvart i elva drog jag och tränade men bara en halvtimme idag för jag hann inget mer,fick ju min arbetsdag tidigarelagd idag så började 13:30 istället för 14:30 så...men får sluta 22 istället och det är skönt!

Shit är så sjukt sugen på godis nu så jag håller på att dö,Elin började surra karra och då fick jag också det i skallen och det är svårt att släppa när man sitter här nu och tycker synd om sej själv när man jobbar till 22 en fredagskväll =p
Får se om vi drar och  köper lite godis på rasten...Mmmmarabou :)



Ciao ;) Och trevlig helg!

Puss Puss

xoxo


Kommentarer
Postat av: Maria

åhhhhhhh. ja vill åsså ha godis..



Gulligt av inger, hehe!

2009-02-27 @ 19:41:22
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0