Goddagens!

Nu är det drygt 1½ timme kvar tills jag slutar. Då blir det träning direkt och sen lite påfyllning av glukol och tankning,måste ju ta hand om min älskade bil ;) Mmm me likee my turbolicious haha =p

Åh det ska bli så skönt att träna,ser verkligen fram emot det!

Ha en skön kväll nu det ska jag och snart är det fredag,den bästa fredagen av dom alla och bästa helgen på länge kommer det bli,hoppas jag..! Om det blir av,får vänta och se... ;)

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Thinking of you and miss you a lot!

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaw, vad söt du är! Ja, men såna kilon räknas inte, de kommer ju tillbaka så fort man kan äta igen! Ja, jag blir nog bra till dess.. sånt här brukar väl hålla i sig max några dagar! Men är inget bättre än så länge. Hur mår du??

2009-02-10 @ 18:12:13
URL: http://bellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0