FRIDAY I AM REALLY IN LOVE

Äntligen fredag!

Även fast den inte började alltför bra,herregud jag klarar verkligen inte tidiga morgnar :( !

Så här ligger det till: imorse skulle jag kliva upp kl 6:00 och börja jobba kl 7:00,gissa när jag vakna?!

Klockan 10:15!!! Ja behöver jag säga nå mera...damn I am tired in the morning!

Så jag var på jobbet och började jobba kl 11:00,så istället för att jag fick sluta 15:30 så fick jag sluta 18:15 och åka direkt till afterworken med tjejerna ;) Vi käkade Thai på Chaow praya river,mums! Åhhh vad mätta vi blev...

Vi sa hejdå vid åttatiden och då åkte jag hem till mej och gjorde klart tårtan och kokade kaffe och kollade lets dance...

För nu är familjen här :) Brorsan har kommit hem från luleå och så Anders och mamma är här såklart,vi grattar honom för att han har fyllt år...så nu har han öppnat paket och det är snart dags för,räkmacka,cider,tårta,kaffe med avec :)
 
Nu ropar Anders varsågod! Time to go ;)

Ciao, ha en härlig fredagskväll och Friday I am In Love ;)

Puss Puss

xoxo


Kommentarer
Postat av: Elin

Uscha va gott! :( Jag ville också följa, men jag har jobbhelg = sen fredag! Oohoho tårta! Vad gjorde du för nån (sitter på jobbet och arbetar upp suget!)? Ha så mysigt i helgen lilla Linda! :)

2009-02-07 @ 12:49:33
URL: http://bellies.blogg.se/
Postat av: Jannice

Ja shit, jag var nog mätt tills lördag eftermiddag tror jag! Hoppas ni har haft en mysig helg med födelsedagsfirande! Ses imorgon! Kram/J

2009-02-08 @ 14:14:42
URL: http://yanie.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej jag är sjuk :( huhu.. åh, det lät gott!!!

2009-02-09 @ 16:02:36
URL: http://bellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0