Back in buis...

Tja Tja!

Har haft ett litet uppehåll här nu,haft annat för mej ;)

Tänkte lägga upp lite bilder här från dom senaste dagarna...

Från utgången i lördags och så...var på radio seven på Oscar,riktigt bra kväll! Var där till sista man som vanligt :) Haha härlig dimma på förferkan! =P

Idag har jag varit ledig och varit till tandläkaren,inga hål,yes! Sen var jag på Jess och tog ur löshåret,sååå skönt det var när hon tvättade håret och fixade och trixade med mej,mitt hår luktar heaven idag! ;) Älskar Jess! Och Sanna :) You are the best!

Sen var jag till mamma idag och käkade biffar och sallad,mums! Gott och nyttigt =P

Sen blev det solning på hemvägen och när jag kom hem tvätt och städ...

Nu blir det te och bädda sängen ;)

Nattinatti!

Ciao ;) And enjoy!

Puss Puss

xoxo



















Me myself and I...and Emelie och Zandra. Haha snusmumrik..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0