Äntligen fredag!

Åh så skönt det var att sluta jobba idag,skönaste på länge ;)

När jag kom hem tog vi det lugnt bara och försökte hitta några träningskläder till S...vi fick till det till slut så nu har jag plockat till lite,sovit,duschat och lagat middag,han kommer väl snart hem från gymmet får jag hoppas :)  Ska bli gott och mysigt med middag nu. Det som bjuds ikväll är Spaghetti och köttfärssås med en supergod sallad,vin och vatten till...Mmmums

Så mycket roligare att laga mat till sej själv OCH en till! Var på tiden att spisen blev använd ikväll =p

Ingen fredagsmat men det blev aldrig av igår så då får det bli ikväll istället,det är ju gött så spela roll vilken dag det är elle?! Nej tänkte väl det...

Ha en skön kväll!  Jag ska ha supermysigt, ända fram till söndag ska jag bara njuuuuuuta!!!

Ciao ;)

Puss Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0