Åh vad sköööönt!

Idag hade jag delat pass...först 9-12 sen nu 15:45-20:45 bara en timme kvar =P

Efter jag slutade första passet gick jag och tränade en timme,30 minuter kondition och 30 minuter styrka,sååå skönt!

Sen käkade jag en sallad,duschade,sov en halvtimme sen tillbaka till jobbet...och nu slutar jag snart ;)

När jag kommer hem ska jag träna lite mage,kanske jag måste åka på affären innan också, handla till tårtan jag ska göra imorn...slipper jag göra det imorn efter träningen. Ja så får det bli!

Ha en skön kväll, det ska jag .) Med ett härligt samtal som jag ser framemot ;)

Ciao

Puss Puss

xoxo

Lite mer Mmm i livet har jag nu...thats nice I tell you!

Kommentarer
Postat av: idoff

fin blogg kolla min

2009-02-05 @ 09:24:19
URL: http://idoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0