Hej dagboken

Idag vaknade jag klockan halv två,skönt att få sova ut för en gångs skull! Somnade halv ett inatt så det blev alltså cirka 13 timmars sömn inatt då...sweet :)

Nu har jag precis kommit till jobbet,har tagit på mej 2 timmar extratid idag så jobbar endast 17.15-19.15 känns bra,måste plussa på min flex lite...

Innan detta så har jag städat bilen...åkte först igenom biltvätten sen hem till Anders och mammas garage och tvättade invändigt och Anders fixade mattorna så nu är bilen fräsch,fräschare FRÄSCHAST.

Som pricken över I:et satte jag upp en ny clean cotton-doftgrej! Mmmums luktar så gott...

Nej nu ska jag harkla mej och alldeles strax ta emot mina kunder!

Ciao ;)

Förresten! Träffade min barndomskompis Linda igår som jag inte träffat på 100 år och vi satte oss på waynes och pratade,pratade,pratade och pratade lite till...kom dit vid halv åtta och dom fick nästan släpa oss ut därifrån. Finns lite att prata om när man inte setts på ett par år,men nu fick man lite update av varandra det var riktigt gött!

Nej nu måste jag sluta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0