Gaddning

Har ju glömt att säga att jag har gjort en ny gadd, har från och med i fredagskväll mitt namn på handleden,jag är sjukt nöjd! Tackar Macke för en schysst gadd :) (har dessvärre ingen kamera just för tillfället men ska visa nån dag när jag får tillfälle att fota den o lägga upp)

Blir mera framöver känner jag,har iaf 2-3 saker till jag har i tankarna att gadda in...

Var ut med Pöppe i lördags,en skön kväll. Först mys hemma hos mej med tjejsnack,ost,kex och vin. Sen drog vi ner på oscar vid ett-tiden.

Söndagen var soft,tände fjärde ljuset och mysfikade o bara slappade fram till eftermiddan...då åkte jag och fixade med nagelförlängning inklusive snyggt målade naglar och pärlor och hela kittet så nu är även händerna redo att fira JUL ;)

PÖSS & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0