2:a advent

Yes det är det idag,och grått och trist väder utanför fönstret istället för att det hade kunnat vara vitt och julstämning...

Helgen är snart över och den har bestått av nattjobb för mej 19-03 både fredag och lördag sen ikväll blir det Lars Winnerbäck med Maria,ska bli skoj!

Innan det blir det träning och nån mat. Sen ska jag och Maria ses vid sex och ta en fika nånstans innan Lasse :)

Mamma och Anders kommer snart flr bi för att se hur jag har det härhemma och dricka lite glögg tänkte jag...hoppas dom kommer snart så jag hinner på apoteket innan dom stänger och träna nån timma.

Två saker som är lite najs är att Elin Kling ska vara med i nästa omgång av Let´s Dance och att Fredrik Ljungberg ska vara med i Shakiras nästa musikvideo! ;)

Puss puss

Ha en mysig andra advent!

Ciao... 



Härlig vinterbild...Hoppas det ser ut så här över jul i Lule!
Inget man kan garantera men hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0