Tisdag

Yes it is,idag blev det en cykeltur in till brorsan på radion och en lunch,Baan Thai gick vi på idag,thaibuffé... Igår blev det lasagne,mums mums! Precis vad jag ville ha också när jag vaknade igårmorse och tänkte på vad jag ville ha till lunch...hehe great!



Fortsätter att berätta om morgondagen...jag cyklade in till brorsan,vi käkade lunch,jag lånade bilen och åkte ut till Onoff på Storheden och fick ut ett kvitto på min stulna mobil,som det visade sej att jag inte hade nån nytta av...numret som man behöver för att spärra en mobil står på kartongen och den hade jag ju inte med mej,men mamma hittade kartongen hemma så det fixade sej med numret jag behövde och efter många om och men och strul hit och dit så blev det klart imorse,så nu är den spärrad och klar,så skönt!

Efter Onoff igår så åkte jag tillbaka in till stan och mötte upp Maria och hennes kompis Malin. Vi kollade runt lite på kläder och jag fick en klipp-tid inbokad en timme senare så vi hann med en snabbfika på T.A Take Away innan min klipptid och Marias jobbintervju på Bik Bok också,knappt kan jag ju säga! haha :)

Jag klippte mej på Nikita och Mariana som tvättade håret och klippte och donade var supertrevlig och proffsig! Älskar att få håret tvättat på salong,sååå jäkla skönt när håret masseras och tvättas i härligt doftande schampo och balsam,mmm me likee ;) Hehe najsss!




IDAG efter lunchen så gick jag en sväng på stan och kikade lite,det jag fick med mej var en kasse från Team Sportia med ett par nya DC flipflops.


Det här får räcka för nu,ha en fortsatt bra dag!

Ciao Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0