Såja

Nu har jag varit och fått ett nytt simkort med mitt gamla nummer på och så lånar jag en mobil av brorsan så länge...slipper jag känna mej heeelt naken! Allt ordnar sej till det bästa...ska ringa till försäkringsbolaget imorgon och höra med dom vad jag ska göra.

Nu är vi på radion och ska kolla Gifmatchen som börjar klockan sex. Vi är helt slut idag,väldigt hård kväll igår.

Vi började kvällen med en middag på Allstar,kom dit strax efter åtta. Vi käkade,drack,dansade spelade black jack o.s.v även att Big Brother-Micke var DJ ;)

Vid tolv eller vad klockan var så gick vi ner till Färjan där vi var tills det blev dags för Tasty och hemresa till Skurholmen på en "efterfest" där va vi till typ halv åtta,då tog vi en taxi hem och la oss och sov igen,skönt!

MEN sjukt jobbigt var det när jag klev ur lägenheten och inte hittade mobilen och kom fram till att den måste blivit stulen,jag sökte igenom överallt utan resultat... Men man får vara glad att det bara var en mobil,tänk om man hade blivit våldtagen eller nåt annat hemskt istället!!! Materiella ting är ju mindre värda än livet...

Ha en skön söndagskväll och heja heja heja Sundsvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0