Nyduschad mmm så skönt!

Nu har jag precis duschat och smörjt in mej,störtskönt efter en hel dag ute i solen!

Passade på att lägga i en hårmask när jag ändå höll på med håret idag,håret blir ju så torrt och förjävligt på sommaren tycker jag...måste vara rädd om mitt nu när jag äntligen fått lite längd på ruffset!

Snart kommer familjen hem,har plockat ur och i diskmaskinen så det är klart när dom kommer hem,idag blir det spagetti och köttfärssås till middag åh vad gott :)

Salladen som jag köpte till lunch var typ hur stor som helst så jag åt bara hälften,sparar resten till lunch på verandan imorn ;) Ska nog träffa kusin Jannice i city imorn för en fika,ska bli skoj!

Idag var jag som sagt i Partille...Allum köpcentrum,det var helt lagom och alla butiker fanns men hur det var så var jag inte på humör för shopping,(ovanligt för att va mej) måste vara värmen,jag ville bara uuuut! Så jag gick ett varm runt där sen köpte jag med mej en sallad och drog hem...åkte bussen hemifrån 9:56 och åkte hem 11:15 haha åkte till och med på samma sms-biljett :p

Ha en skön kväll i värmen det ska jag ha här i Göteborg

Puss puss puss

Life Is Wonderful...lalalalalala ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0