Nu så!

Nu är väskan stängd och allt är så gott som klart härhemma! Mamma kommer och plockar upp mej snart,så blir det middag och sen bär det av ut till Midlanda och flyget som ska ta mej till Landvetter :)

Känns sååå jädrans gött!

Hoppas på att solen skiner på mej därnere hela veckan. Ska bo hos min kusin Jelena fram till lördag,då brorsan kommer ner och vi ska bo på Dalagärde vandrarhem fram till måndag. Min kusin Jelena som jag ska bo hos har jag inte träffat på mer än 10 år typ så det är lite pirrigt men det ska bli sjukt kul att träffa henne,hennes barn och man och hennes syster,min andra kusin därnere Janice :) Lääängtar till jag är framme där 20:20 och får kramas lite hehe!

Ha det så bra härhemma i Sundsvall!

Ciao ;)

Puss Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0