Min födelsedag!

Idag är det den 23 april och det betyder att LINDA fyller 25 år! Yes I do,nice nice :)

Igårkväll fick jag två helt underbara överraskningar! Åh jag kommer aldrig glömma den här födelsedagen!!! Tack!

Nu sitter jag och väntar på att Nenne och Gunda ska komma och hälsa på,fika lite,surra lite...var längesen dom var här nu så det ska bli skoj =p Ska snart dra igång kaffebryggaren...

Här kommer lite bilder:























Lite blandad kompott av de senaste dagarna...

Promenad med mamsen,promenad med hundarna på alnö medan min bil fick bromsskivor och klossar bytta,mustangcruise,tussilago nu är våren här! Underbart med sol och värme...

Idag blir det ett besök på pappas grav,mormor,gifmatch sen fikamys hemma här med familjen,tårta och grejer,mums!
Nu måste jag kila men återkommer med bild på tårta och så lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0