Jobb jobb jobb

Idag jobbar jag och det är väldigt tungt,känner mej inte riktigt 100 idag men den här kvällen ska väl gå framåt den med,slutar 21:30! Jeases...

I helgen har jag haft det superduperbra,varit ledig torsdag,fredag och lördag nu. Började ledigheten med min födelsedag i torsdags med att fylla år. Fixade och trixade lite på dan inför festen som jag hade i fredags,åkte upp på pappas grav och tände ett ljus sen bar det iväg hem till kvantum och handlade en smörgåstårta till kvällen sen hem och duschade en snabbis innan gifmatchen!

Dom vann och det kändes som en härlig present hehe

Efter matchen åkte jag hem och fixade med födelsedagsfikat till mamma,Anders och brorsan som skulle komma och fira mej...smörgåstårta sen vanlig tårta hehe snacka om tårta på tårta men det gick fint =p

Innan vi fikade så öppnade jag presenter,den första presenten jag öppnade började jag nästan att grina av...jag fick en biljett till Madonna på Ullevi den 9 augusti! Det blir jag och brorsan,boende och allt är klart jag måste bara fixa biljett så jag kommer ner och hem igen :) GÖTT!

Jag ska lägga upp bilder på det som jag fick,kommer inte på allt nu :) Snart ska jag äta mat på min långa rast.

Här kommer en bild från i fredags,Maria tog den inne på oscar...



Ciao & Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0