Gomorron

Hejsan svejsan!

Idag är det torsdag och det betyder att imorron är det fredag,med ledig helg dessutom! Åh det ska bli helt underbart!

Imorron är det preliminärbokat att jag och Maria ska ut och äta nån god middag sen en liten utgång på det,eller om vi bara sitter och surrar och dricker lite vin efter middan,får se vad vi känner för men hur än det blir så ser jag framemot det JÄTTEMYCKET! Ska bli så kul att träffa Maria igen och vara ledig i helgen :)

Nu har jag min första rast,började jobba klockan 7 imorse! Haha helt sjukt at jag ens tog mej ur sängen,tack och lov att jag gjorde det,trots typ 5 timmars sömn ;)

Bjuder på några låtar,trevlig dag!

Ciao

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0