FREEEDAG!

Äntligen kan man ju säga om att det är fredag idag! Inte en dag för sent d!

Underbart,nu är det bara den här dagen att jobba sen är man LEDIG 2 dar ;) Så jävla skönt ska det bli.

Idag slutar jag klockan halv fyra...långdag idag,börjar 6:30 och slutar 15:30,i vanliga fall jobbar man 6:30-15:00 MEN idag så ville dom ha mej som mentor på eftermiddan och tydligen så behövdes jag även på morgonen i bemanningen så...vad gör man inte.

Nu har man jobbat en timme och varit vaken 2 timmar,helt sjukt! Klockan är ju bara halv åtta. Men det går bra att kliva upp tidigt (eller lättare iaf) när det är fredag och ledig helg :) Annars kan det va´ bra tungt att kliva upp,blä.

Häromkvällen förresten så åkte jag och solade,närmare bestämt i onsdagskväll drog jag ner innan Fråga Olle =p

Oh damn! jag trodde solariet skulle bli min död! Jag har dom senaste två åren kännt av panikångest flera gånger,bland annat när jag står mitt i en folksamling (t.ex på gatufesten på väg in i nåt öltält,på väg ut från krogen i garderobskön) jag känner mej kvävd,precis som att jag ska dö av andnöd,jävligt obehagligt VILL JAG LOVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0