Bilder säger mer än 1000 ord...

Trevlig helg! Jag har varit ledig idag och är ledig helgen med...grymt skönt. Tänkte lägga in lite bilder från dom senaste dagarna då bloggandet legat nere...



Mys hemma hos mamma. Jag,Mamma,Anders och Elin.

Bilder från Långfredagen:


Påskmiddag hos mej på långfredagen.


Välkomstskumpa med jordgubbar.


Lite påskgodis.


Anders var på bra humör :)


Räkor till förrättssoppan. Kvällens favvo,mums! I särklass den godaste soppan!



Salladen som toppades med granatäpple.


Kvällens varmrätt: Rosmarinklyftpotatis med fläskfilélimegryta.


Vin,kaffe,avec,lotter,godis...


Brorsan lutade sej tillbaka efter maten.


Hemma hos Ullberg i massagestolen med huvudmassören i huvet
 och drinken i högsta hugg.


Lite Jäger någon?

Bilder från Påskafton:


Grillade korv och drack varm choklad m.m ute på sidsjön. ´
Lagom sliten jag ser ut,men det bjuder jag på.


Riktig påskmiddag hos mamma med sill och snaps...


En drink innan maten made by Anders.


Syskonkärlek!


Snapsvisor på servetten,smart där! Mamma får då tag på allt hon hehe


En påsksnaps till sillen såklart.


Mmm älskar sill! Har jag gjort sen jag var liiiten tjej.


Tre kronor-tårta som efterrätt.


Mamma och Anders.


Minttu och Baja Päron som jag drack innan jag blev upphämtad till förfesten.

1


2


3

haha vad roligt jag hade

Påskdagen:
Utflykt till Norra Berget med god picknick och fin utsikt och solen som värmde.














Efter Norra Berget åkte vi ner till Norrporten Arena och satte oss i solen på
 läktaren och spanade in giffarnas träning inför matchen på annandag påsk.


Mambo No 1


Billy Berntsson


Sliper

På kvällen på påskdagen drog jag och brorsan till Bite Line och mötte upp
Ullberg och Åsa för att käka middag. Sen så åkte vi hem till dom
och åt glass och snackade och kollade tv till sena natten.


Skön hårmassör! Me likee!


Jadu en fingerring...dom har mkt roliga saker dom där två :)


En spikmatta som gjorde sååå ont att gå över!


Glass med hemmagjord chokladsås a´la Ullberg.

Annandag påsk var det dags för giffarnas premiärmatch för spel i superettan i år.
Dom vann med 2-1 tack vare Mambo Mumba! Thank You for that!


Patronernas tifo: FÄRGERNA PLIKTAR,MODET ALDRIG SVIKTAR,
VÅR BORG FFF:S SORG.









Mammas mussepigg fick komma ut på vägarna för första gången i år idag.
Anders och jag tog oss en tur i stan...



Trevlig helg,må gott!

Ciao ;)

Puss Puss







Kommentarer
Postat av: blomman

Vad bra bilden på dig och André blev :D och fina bilder annars också. Vill också till sundsvall! grattis igen :) kram

2009-04-23 @ 10:57:05
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0