Vilken härlig dag!

Idag när jag vaknade började jag med å gå ner å slänga in 2 maskiner tvätt sen medan de tvättade gick jag ut å gick en prommis och handlade lite på ICA. Underbarare väder får man leta efter. Så fint nu när det börjar bli höst ändå...löven blir i olika färger o när solen skiner på de,det är oslagbart med den svenska hösten,tycker mer o mer om den!

Jaja det var säkert jätteintressant...

Annars idag förutom å tvättat o städat har jag varit ute hos Therese o Maya o ätit o myst med de,Maya är så söt. Världens gulligaste tjej!

Sen när jag kom hem pysslade jag på lite härhemma o kollade lite nya Andra Avenyn-avsnitt på svt:s hemsida och kollade lite på nätet.

Sen bar det iväg på bio,såg Patrik 1,5 riktigt bra film klart sevärd.

Livet känns helt fantastiskt bra just nu ;) Aldrig mått bättre!

Nu ska jag lägga mig o kolla lite sex and the city så jag blir klar med boxen nån gång! Inte mycket kvar nu :)

Godnatt o sov så gott

xoxo

Ciao! ;)

PUSS



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en mysig bio gumms,,, bra ide! ;) Tro du att du hinner klart med boxen innan turkiet? Börja sakna gänget. hehe!! puss

2008-09-24 @ 10:45:53
Postat av: blomman

jag har också sett Patrik 1,5 den var riktigt bra :)

2008-09-24 @ 18:26:15
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0