Jobba jobba jobba...

Har nu jobbat hela helgen och ska även jobba imorn sen ledig tisdag och onsdag...så då blir det till och tvätta,städa och packa ;)

För på lördag bär det iväg till Turkiet med mami,åh vad jag längtar,får hoppas bara att det blir sol o värme för nu har det varit regn o inte alltför hett...men men det kommer nog om en vecka igen,annars...ja :( suck får man väl säga då.

Har precis ätit ett plommon som jag fick här av Anna på rasten och såklart som alltid så börjar det klia i halsen :) Men jag äter såklart ändå fastän jag vet att det blir så,lär mej aldrig. Åh jag kan ju inte sitta här o harkla mig i kundernas öron eller så då tror de väl att man är knäpp! Haha vilket ilandsproblem man har va´?

Jaja back in buis ha det gött

Puss puss så länge, på återseende!

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0