Inaktiv

bloggare kan man kalla mig. Jaja blir så när man har fullt upp i livet :)

Det som bland annat har hänt är att jag har köpt en AUDI A3 en bil som jag alltid velat ha,så det är fränt I LOVE MY CAR!
Hahaha och det gick undan vill jag lova,kollade in den på tisdagen o köpte den på onsdagen,så ska det gå till! ;)

Allt bara flöt på,och gammbilen sen såldes på lördan :) herregud det var heta linjen på Anders mobil från det att annonsen kom in på blocket! Poff så börjades det ringa haha det var roligt,men ägaren till den blev en kille från Uppsala,åkte tåg hit på lördagmorgon sen bilade han hem i min avlagda bil :)

Kung att jag blev av med den,slipper jag har två bilar,kan jag bara satsa allt på den nya...

Anders är så bäst! Igår var vi och bytte olja på bilen,olja och filter...sen åkte vi till däck o fälg och köpte 2 st nya vinterdäck,FULDA så nu kan man vara säker på vägen i vinter.

Även att jag fick bilen polerad och lackförseglad av honom i måndags,då blev den ärnnu mera läcker. Och idag innan jobbet åkte jag in i biltvätten med den,måste ta hand om min älskling...

Ikväll får jag se om det kanske blir en utgång efter jobbet,en sväng på stan med Emelie kanske,kolla läget och göra en svängom,vi får se ;)

Ha det gott!  Trevlig helg både till alla som jobbar som jag och till er som är lediga,lyx er! I wish :)

Puss puss puss på er

Och Zandra,jag tänker på dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0