Härligt!

Snart åker man till Turkiet,det börjar verkligen närma sig nu...åh vad skönt! Ska ta o hämta väskan av Emelie typ imorn eller nåt så jag kan börja med packningen,åh altid lika svårt att packa...haha

Imorn o på onsdag är jag ledig så då blir det till o fixa hemma,ska städa och tvätta och se om det är nånting jag behöver handla till resan...måste se om jag har tillräckligt med olja så jag kan steka mig riktigt ordentligt ;)

Nu är jag på jobbet,jobbar till 18 sen ska jag åka med mamma ut till Annika. Hon kom hem från Turkiet i onsdags så ska höra med henne hur de hade det och om hon har några tips och så...

Nu vill jag bara att det ska bli lördag...

(Som man bäddar får man ligga)

Ha det gott!

Puss puss ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0