Unna dig lite Grand...

igår hade vi förfest ett gäng på Grand innan vi styrde kosan till Oscar där vi dansade loss och drack mojito på mojito :) Mums vad gott det är! Som vanligt var TP och MB där,förstår inte vad det är för särskilt med dem...herregud! Jaja smaken är som baken...delad.

Var på oscar till de stängde såklart ;) Sen bjöds det på kebabcity,satt där o surrade sen gick jag o Maria till hotellet,somnade väl ungefär kl fem...

Vaknade imorse vid typ 10 och vi låg o pratade om gårdagskvällen,allt som hörde till den :) Sen drog vi på oss kläder o gick ner och åt frukost.åh så gott det var...älskar hotellfrukost!

Sen efter ännu en låååång pratstund därnere i frukosten med Marias arbetskamrater så gick vi upp o packade ihop sen åkte vi hem...sen låg jag i sängen hela dan. Älskar slappa söndagar,inga måsten bara va´.

Så nu har man duschat så man blivit människa igen,ska dra iväg på affärn o handla lite sen hem till mamma en sväng och höra hur de hade det i stockholm,sen får jag se vad det blir...måste iaf somna i tid för jag börjar 7 imorn! Ja du hörde rätt,jag och tidiga morgnar går inte ihop men ibland måste man ju!

Ha en fortsatt härlig söndag och hoppas helgen varit lika kung som min ;)

Ciao Puss!

xoxo

Kommentarer
Postat av: maria

Gumman! du vet väl att du är bäst och finast!! =) glöm ej det

2008-10-19 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0