STORA HUNDAR

Oh shit! igår hände det för typ tredje gången...jag klev ut från jobbet strax efter halv åtta och mörkt var det ju då...och då ligger de där på gräset och myser,två st bernhard-hundar (eller hur det stavas) :) och jag blir lika rädd och förvånad varje gång,en STOR svart och en STOR brun,måste ju vara nån som tränar på friskis och lämnar ludingarna utanför med en vattenskål...

haha den första gången blev jag räddast,då trodde jag det var två björnar som låg där,de är sååå STORA!

Jaja nog med blogg för nu,nu måste jag jobba!

Puss ciao!

xoxo

Kommentarer
Postat av: annapanna

det är aplugnt på jobbet, inte en kotte som ringer. hoppas det håller i sig hela dan :D

ses snart

2008-10-17 @ 06:36:09
Postat av: Anonym

Förstår att du inte har några bilder utlagda på dig... grooose Du ser ut som en 40 åring.. du måste driva me mej at du e 24!!

2008-10-18 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0