Stora dagen...

idag är en dag som jag längtat efter såååå mycket sen jag bestämde mig! Åh helt underbart! :) Ni som känner mig vet vad jag menar...

Sitter på jobbet nu å har min andra rast,började 6:45 imorse,morgontrött,svar ja...men snart är det möte en timme så det är bra sen slutar jag ju nästan,sen efter jobbet blir det the big thing... :)

Jaja ha det bra!

Ciao Puss

xoxo

Förresten: Kul att man orkar kommentera min blogg,vissa kommentarer roligare än andra om man säger så...den som tycker jag måste driva med min ålder som är 24år tillexempel,första gången man fått höra att man ser ut som 40,herregud man brukar mest få höra att man ser ut som 12! Jaja tycker du att det är kul så fine...skaffa ett liv,eller ännu bättre,en egen blogg!?

Groose!?

Kommentarer
Postat av: Z

Skit i töntarna....Jag lider med dig att giffarna åkte på däng, nu är superettan nära....;)



Kram



//Z

2008-10-22 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0