Onsdagsledig

Idag har man varit ledig,var uppe sent inatt så det blev till o sova till över tolv innan jag behagade kliva upp...

Då tvättade jag,fixade lite hemma,åkte iväg o fick däcken omlagda av Anders, plus luftfiltret bytt på min goding ;)

Skönt att man har Anders som kan hugga in... Tack för det,du ställer alltid upp!

När vi var klar med bilen så gick vi in o käkade pizza som mamma hade köpt med sig hem,åh vad gott det var,jag var så hungrig efter allt mek,eller däckrullande så jag blev alldeles svart,tur det finns vatten haha!

Inte van o va svart om händerna om man säger så...tvättar händerna tusen gånger om dan tror jag,har fått mer och mer bacillskräck på gamla dar :)

Ikväll var jag o fikade med Maria på Barista,myste på i de hängande korgarna i fönstret och snackade en massa...sen tog vi en sväng med bilen och kollade in lite olika ställen ;) Haha det var roligt gumman! Tack för en mysig kväll,får se om det blir nån resa i December också...får kolla upp det där,men först Stockholmo ;) Åh det blir najsss,längtar,men först o främst blir det lördag ;) Haha mycket nu...

Nej nu är det snart dags för sängen så man pallar med morgondagen med jobb hela kvällen till 01:00,börjar arbetsdan med ett ledarsamtal med Daniel,det blir skönt o höra vad han säger om mina finfina siffror :) hehe tror han är nöjd...

Godnatt o sov så gott

Ciao Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0