Lördag

...och ledig,åh så skönt!

Klev upp vid 11,slog på tv:n och datorn och bara satt o nörda ett tag framför msn och allt vad det var...

Sen slet jag mig loss efter ett tag och la i en mellanbrun färg i håret,drog iväg på en promenad,tvättade bilen,solade och var på coop o handlade lite dricka till mig o Maria :)

Nu har jag nästan nyss kommit hem ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig inför utgången ikväll.

Maria har ordnat ett rum på Grand till oss där vi ska förfesta och sova inatt...det ska bli sjukt skönt. Blir ett gäng som ska dit på förferre ;)

Ska bara se vad man kan hitta fram i garderoben..hmm alltid lika svårt det där,kanske blir nåt av det jag shoppade igår...brukar lösa sig.

Så skönt å va ledig på helgen,nästa helg jobbar jag så det gäller till att njuta så länge det varar :)

Nej nu ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig och snart hoppa in i duschen,ska bara msn:a lite mer först...

Ha en härlig kväll!

Puss Ciao ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

coop gumman??

2008-10-18 @ 17:32:38
URL: http://eimeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0