Helt sjukt

...rolig kväll igår!

Började med att jag o Maria var på bite line o käkade taccobuffé och drack öl o vin så vi var lagom runda under fötterna innan vi skulle till förfesten intill statoil norrmalm ;) Haha fy tusan vad skoj!

Förfesten hade väl egentligen allt,bra musik,härligt sällskap,sköna moves och god dryck!

haha även att vi snodde fram ett Yatzy-spel och lärde upp sällskapet ifråga hur man gjorde hahaha ja herregud vilken kväll,me likee ;)

Får vi göra om snart igen tycker jag,eller vad säger du Maria? En vit månad först? Kanske...vi får se :)

Jaja natten var även den bra,skönt att det finns taxi så man kan ta sig från ena stället till det andra om man säger så ;)

Och sen att man fick sova en timme extra inatt när man ställde tillbaka klockan inatt det var guld värt,med tanke på att jag sitter på jobbet o jobbar nu..!

Ha en härlig söndagskväll och hoppas er helg varit lika bra som min,trots jobbhelg!

Ciao Puss ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan!

vilken fin blogg du har,det var längesen.Hoppas allt är bra med dej!Ha det gott många kramar Anna-Karin

2008-10-27 @ 11:06:56
URL: http://annakarinberg.blogg.se/
Postat av: maria

hehe!! jaa,, kvällen va ju utöver det vanliga om man säger så, ;) hoho!!!!

2008-10-27 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0