Helg

Ja att det är skönt med helg när man har jobbarhelg vill jag väl inte påstå...men men min tur.

Idag innan jobbet så uträttade jag lite ärenden på stan och så käkade jag lunch med mamma,vi invigde Sandys på storgatan,rikitgt bra faktiskt :) Men märktes att de var ovana och så men det får man ha överseende med,de öppnade i måndags..!

Ja vad säger man,tacka gudarna att man har körkort och bil så man kan ta sig var man vill när man vill,fattar inte skulle aldrig kunna leva på nån annan och vara beroende av någon annan,lite småmobbat sådär! Körkort o bil thank god,det är bara så bra! ;)

Så vad händer i helgen mer då...ikväll slutar jag ju 22:45 så då blir det bara till o åka hem o duscha och fixa sig lite,sen blir det sängen så jag orkar upp o jobba imorn :) Börjar 9:45 o jobbar till 18:15 så det är skönt...sen blir det direkt hem o göra mig iordning för jag ska ut o äta med Maria sen blir det förfest hos... ;) haha det blir roligt,men innan den blir det middag på stada...jag ser fram emot det som fan! Sen en utgång då såklart :)

Ha en härlig helg!

Ciao Puss ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0