Godkväll

Sitter här på jobbet på min långa rast som snart är slut...typ bara 5 minutes left! Jaja tiden går fort när man har roligt ;)

Jobbar till 23 ikväll och igår till 01...riktigt lugnt att jobba kvällar,inte lika surrigt då.

Igår hade man en ovanlig måndagmorgon,som om inte måndagmorgnar är nog ändå så hade jag o Maria lite o fixa om man säger så...åh vad det var skönt när det var över,I hate it! Vad det är vet jag inte om jag vill skriva...lite personligt.

Jaja det var fort gjort iaf,tur det.

Sen när vi var klara så åkte vi in till stan o käkade lunch o fikade o bara myste till det,så skönt.

Efter vi var klar på stan,Ida kom också in...så åkte vi hem till mig o fortsatte surra o bara låg o slaggade lite innan jobbet började för oss båda 16:30,mysigt var ordet.

I lördags var det ju utgång också,jag,Ida och Maria festade till det hemma hos mig sen drog vi in på oscar efter tolv nån gång,vilken klockren utekväll,så himla skoj! Hahaha fast en hel del minnesluckor,vaknade upp på morgonen och visste varken ut eller in. Haha men kul var det!

En rikitgt skön fylla made of vitt vin o mojitodrinks ;) Mums

Sen att man fick utskällning av ett psykfall både på lördagnatt innan la stada och på söndagen då man var så lagom pigg det är ju en annan femma,vilken jävla vrickad jävel! Go to hell and never come back,thanks!

Nu är det dags o börja jobba igen

Ta hand om er!

Puss Ciao ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0