Friday I´m In Love

Äntligen fredag! Å som man har väntat,det har varit en lång arbetsvecka sen man kom hem från Turkiet...men nu är den snart över. Skönt skönt!

Det som var mindre skönt var att jag sov över imorse...skönt o sova men inte så skönt o komma försent :( jaja jag vet inte vad som hände jag har inget minne överhuvudtaget att klockan ringde..? Trött!

Halvskön dag här på jobbet,har haft ett möte på morronen en timme och snart ska jag på ett till...så det är bra,skönfredag :)

Efter jobbet ska jag på stan en sväng o växla lite pengar på Forex och sen ska jag på Jess på en konsultation ;)

Var på birsta igår efter jobbet och käkade med Maria och kikade runt lite :) Var en halv hundradel från att köpa de där stövlarna men jag la ner,har ju typ 4 olika svarta så jag gör något annat skoj istället för de pengarna...

Ha en störtskön helg!

Puss Puss Ciao ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0