Fredag

Igår var jag mentor för tre av de nya på jobbet,satt som sk "ryggstöd" för de...det är så kul med nya ansikten som kommer till oss :)

Sen när jag slutade så åkte jag till birsta och shoppade,käkade och sen hem till min bästa vän,duschen...sen ut till Therese och Maya och hälsade på,satt och pratade av oss en massa,skönt att träffa de igen.

På motorvägen hem så åkte jag först förbi Zandra,sen Emelie! DE körde som dårar...haha

Och eftersom det var nästan 2 veckor eller nåt som jag såg Emelie så följde jag efter henne hem till henne och hon hoppade in i min bil där vi satt o pratade nån halvtimme eller sådär om allt som hänt här hemma och för henne i både London och Stockholm, good to see you again darling!

Sen åkte jag hem o slocknade...

Det var väl min fredag,lugn o sköööön

Ciao ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0