Uppe med tuppen...

typ. Åh idag ringde alarmet redan kl.05:30! Började nämligen jobba 06:30,underbart! Jag som är så morgonpigg,NOT.

Oh lord...men det fanns inga andra alternativ än att ta sig i kragen o kliva upp ur den vaaarma sängen...suck

Så nu sitter man här o jobbar,det är så lugnt när man kommer såhär tidigt,både på det sättet att det är lite folk här och inte så många som ringer heller,tji fick jag för tusan vad det började ringa på här ett tag !

Ha en bra måndag,haha alltid lika härligt med måndagar eller hur! :)

Hörs...

Ciao PUSS

xoxo

Förresten idag efter jobbet blir det till o köpa födelsedagspresent,kalas sen fotbollsgalan för hela slanten...Härligt

Kommentarer
Postat av: maria

hej gumman, tänkte bara lämna avtryck till min blogg som jag ska försöka komma igång med nu, =) Kika in vetja. puss

2008-11-18 @ 15:21:06
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0