Torsdag

Yes...enda lediga dan denna vecka. Sov ut imorse,låg bara o myste :) Mmm härligt sen serverad frukost...kan det bli bättre,tror inte d! I am alive ;)

Igårkväll var jag ut å käkade tre-rätters med mitt team,12 pers. Shit vad mätt man var när man gick däifrån,behövde inte lägga sig hungrig igårkväll om man säger så...Tog såklart det dyraste o bästa de hade.

Idag har jag bara slappat o haft det soft,kollat tv,lyssnat musik,handlat lite...bara varit,inte haft några tider o passa,det är så skönt med såna dar när man är ledig!

Nu lyssnar jag musik o funderar på hur kvällen kommer sluta..? Hmm? ;) Hoppas den slutar lyckligt!

Damn nu är vintern på väg snart också,brrr me no likee...men vad fasen ska man göra..? Flytta till Uganda maybe :) För ett tag,vem vet...den som lever får se.

Ha en skön kväll,because I will!

Ciao PUSS

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0