Friday I´m In Love

;)  Åh så härligt! Jag slutar 18:45 ist för 21:30 ikväll,goody goody.

Får man iallafall en helgkväll o mysa till det på innan det blir för sent! Slutar ju 21 imorn,får se om det blir inflyttningspartaj och födelsedagsferka då... :)

Åh jag är så glad idag.

Igårkväll träffade jag äntligen Emelie också det var ju inte en dag för sent,måste vara en månad ungefär...åkte dit efter jobbet kl.22 och bara myste med te och en massa snack om vad som hänt och vad som är på gång i våra liv :)

Jag är verkligen glad för din skull gumman och jag hoppas allt kommer lösa sig och flyta på...men jag kommer sakna dig! Men då har man ju en anledning ytterligare att åka ner till stockholm,för att träffa dig! ;) Kommer bli jättebra,håller tummarna för dig så får du hålla tummarna för mig... :)

Ha en trevlig helg o en härlig fredag!

Ciao PUSS

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0