ZLATAN!

Vilken lirare han är...han är så grym. Helt j-la KLOCKREN!

Ingen kickar fotboll som han ZLATAN...




Grattis INTER
Grattis MANCHESTER UNITED


Jag missade den matchen igår,jag var på YOGA i 90 minuter med Emelie,det var en upplevelse :) Inget för mej men det var kul att prova,ska prova den lugnare yogan också tror jag,kul att se vad d är iaf...

Hade varit kul att ha sett matchen igår,spännande på slutet med straffar :D

Igår bytte de ju lägenhetsdörr hos mej och det blev skitsnyggt! ;) Men det var dammigt som bara den i hela lägenheten när jag kom hem,de sågade ju så dammet yrde :( det var inget vidare för mej som har städmani! hahaha så när jag kom hem från yogan så satte jag igång och städade hela lägenheten. Jag dammtorkade verkligen överallt,så skönt när jag var klar,det sista jag gjorde var å byta sängkläder sen duschade jag å kröp ner i sängen...åh så skönt det var RENT RENT RENT me likee!

Idag på jobbet är jag mentor,det är 8 nya som ska utbildas och då har de såklart valt ut några proffstelefonister som ska hjälpa de,däribland JAG! ;) Det är jätteroligt,idag har jag suttit här med en kille som heter Jens och en tjej som heter Amanda,de var jätteduktiga,nervösa och så men det var man ju själv också när man skulle börja jobba helt själv...man var så rädd när man fick emot ett samtal,rädd för att man inte skulle hitta o.s.v men för mej har d ju gått som en dans och jag är övertygad om att det kommer göra det för de också,helt klart.

Återkommer senare idag,nu ska jag följa med Frida och köpa lunch till henne sen ska vi äta tillsammans i lunchrummet :)

Puss och kram ha en fortsatt trevlig dag! ;)

Ciao så länge...


Kommentarer
Postat av: maria

hej gumms!!
måste få komma å hälsa på å få kolla på dörren din. =)
ska du ut imorgon efter roddan eller? ;) hänka på mig och ida vettja!
Hör av dig om du är sugen. pösss /pöppe

2008-05-23 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0