Värme!

Så har vi äntligen fått lite värme...åh så skönt det är,hoppas det håller i sej.

I torsdags på Giffarnas bortamatch gick det inget vidare,vi loosade med 2-0,riktigt dålig match...

Men resan dit var jättebra,jag å Emelie blev fotade och intervjuade av ST så vi var i tidningen i fredags :) kul kul
Som sagt: Man ska fira innan!

Allt utom matchen var jättebra,det var underhållning på tåget och vi köpte mackor som vi käkade på ditresan sedan på hemresan köpte vi med oss godis och så,mums! Hemresan var mycket trevlig den med ;)

Igår var jag ledig,mycket skönt. Sov ut där på morgonen,kollade tv och bara slappade några timmar för jag hade sån allergi igår,puh vad jobbigt det är. Sen vid tvåtiden åkte jag till apoteket och köpte allergitabletter och ögondroppar sen åkte jag hem till mamma och ver där med Anders,käkade lite lunch på balkongen.

Sen tog jag allergimedicinen och gick och la mej...sov några timmar i soffan,fram till mamma kom hem.
Blir så trött av medicinen...när jag vaknade och mamsen var hemma så grillade vi kött och till det åt vi pommes och klyftisar med bejjasås och sallad,mycket gott!

Stannade kvar efter middagen och kollade lite tv,Sing a long och Var fan är mitt band? Det är ju så bra,skön han är Magnus Uggla! ;)

Idag har brorsan och Maria kommit till stan,de åkte buss imorse från Luleå och åker hem på tisdag då de tar husbilen upp...mysigt d. Ikväll när jag slutar ska jag åka på Ica och köpa med mej lite godsaker och sen åker jag till Ullberg där brorsan Maria m.fl är,de skulle grilla till mej också så jag kan äta då när jag kommer,sen blir vi väl där och tar det lugnt och myser ute på deras altan,hoppas det blir en varm och skön kväll...

Får se vad som händer efter det om vi drar ut en sväng,kanske vi åker lite Mustang ikväll,tyckte mamsen sa att de skulle ut å köra runt lite...

Nej nu är min rast snart slut,ha det gött så länge,hörs snart!

Puss puss på er och ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: S_u_Z

Ja men det är väl härligt med lite, vad jag förmodar är pollenallergi. ;) Jag sitter i samma sits varje år, fast än sålänge har jag inte känt så mkt. Peppar peppar! Nu har jag tagit bort dammet du hittade i mitt badrum. ;) Haha! En riktig grovstädning med fönsterputs och persienntork har det blivit idag. Jag vet, klubba ner mig! ;) Inte alla som lägger ner över en timme på att torka av persiennerna. :P
Kramen

2008-05-10 @ 22:34:35
URL: http://suz85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0