ROD STEWART

Nu är det klart att jag ska jobba på Rod Stewarts enda spelning i Sverige,är väl nåt att skryta över,eller? :) Det är lördag den 24 Maj,samma dag som eurovision song contest-finalen såklart! Allt ska ju vara samtidigt jämt!

Men jag ska spela in det,blir svårare att spela in Roddan och se i efterhand ;) Hörde att det är 10 000 biljetter sålda så det blir lite biljetter att riva det :) Puh! Men det ska bli skoj,ska dit med mammas Anders och jobba :)

Nu har man ätit matlåda hemmagjord mat för en gångs skull,härligt!

Har jobbat hälften av mitt pass nu,jag å Frida jobbar båda till 4 inatt så vi har sällskap av varann,det är perfekt!

Jag ska börja cykla till och från jobbet förresten, apropå ingenting :) Jag å Anders ska iväg och pumpa däcken imorn sen är det bara att sätta sej på den å trampa för brinnande livet ;)

Kan vara bra inför Vårruset den 28 maj!

Lite promenader,cykling och löpning innan dess så ska vi se att det blir en fin tid för mej att komma i mål på,kan ju hoppas iaf. Emelie min kusin kan man ju inte jämföra sej med,hon kan ju springa en och en halv mil utan att bli slut,utan problem gör hon det och jag skojar inte heller! I wish I could too!

Emelie du är så bäst önskar jag var som DU! Love U...

Puss puss på er allihopa och kul förresten Kalle att du är inne och läser min blogg nu när jag kommit igång rätt bra med den igen ;) Hoppas bowlingen gick bra,att du sopade banan ren på käglor!


Tusen pussar igen till er alla som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0