Inaktiv bloggare :)

hejsan allihopa,jag har inte varit alltför aktiv i min blogg,men det blir ju så när man har fullt upp hela dagarna för jämnan ;)

just nu är jag på jobbet och vi har utbildning den här veckan för text-telefoni så just nu är det kaos i min hjärna,alltid ska man vara så orolig för att man inte ska klara av det o.s.v man litar för dåligt på sej själv helt enkelt,tyvärr...så nervös blir jag :( men men så är det med d...

Det kommer ju släppa när man fått nöta och tagit egna "riktiga kunder" så är det ju med allt,man får ha tålamod med sej själv :)

Nog om det för nu,så vad har hänt sedan sist jag skrev då...? Då hade jag ju födelsedag ;) Den var riktigt lyckad,god tårta hade jag såklart gjort och andra godsaker,fika hos mej först med mamsen hennes sambo,min kära kusin Emelie och några vänner. När vi mumsat klart på fikat,öppnat presenter,jättefina saker,tack snälla allihopa för allt!

När klockan närmade sej åtta så åkte vi ner på Bite Line och käkade tacobuffé,mums! Vi var ju 10st tror jag det var så vi hade ett långbord som var beställt till oss och jag satt såklart på kortsidan ;)

Jag drack cider för jag hade ju chaufför hela kvällen :D

Lördagen samma vecka,alltså den 26 april tog jag,Emelie och Sandra tåget till huvudstaden,vi hade laddat med både det ena och det andra för att klara av resan,det var cider,baguetter,riskakor sourcream and onion som vi bredde glada kon på :) sen hade vi lite godis också,resan gick jättefort,vi snackade på,lyssnade musik och allt vad det var...tiden går ju fort när man har roligt som vi alla vet ;)

När vi var framme i vår vackra huvudstad så tog vi en taxi till hotellet och lämnade in väskorna för incheckningen var inte förrän klockan 15 så vi gick på stan och kikade,tog det lugnt och bara njöt,sååå skönt väder! Sommarvärme!

När vi kom till Åhléns och make up store där så frågade jag om de hade någon tid för en "party"sminkning till mej och som tur var hade de fått ett återbud så jag blev sminkad där klockan 14. Åh hon var sååå proffsig! Jag blev hur snygg som helst ;) Tjejen som sminkade hade sminkat Justin Timberlake det säger väl allt!!!

Efter det så möttes vi i den lååånga kön utanför systembolaget där i närheten av Åhléns,det var kö för att komma in,klockan var 14:45 och de stänger ju 15 på lördagar men det gick fort å vi hann köpa vårt dricka till kvällen ;) Tur Tur :)

Sedan småshoppade vi lite och gick förbi K15 på vägen till Hotellet,då hade det börjat spöregna och det var inget vidare kan jag säga för jag var så rädd att min make skulle bli förstörd! Men det gick bra,vi käkade mycket god mat och drack en cider var till d...Emelie och Sandra åt plankstek och jag tog en pastarätt med gräddsås och kött...efter maten köpte vi med oss en latte från Wayne´s och en mjölk som vi skulle blanda Dooleysen med ;)

Sen så äntligen kom vi till hotellet och kunde pusta ut,duscha och fixa oss i lugn och ro...det var så härligt å bara njuta av hotellrummet och alla godsaker vi hade...

När vi var klara med allt smink och fix så gick vi ner i lobbybaren och minglade lite innan vi gick till Laroy...kvällen var mycket lyckad,dock sjukt ont i fötterna av pumpsen,hade bara två par pumps med mej,inga "sköna" skor haha vill man vara fin får man lida pin...

Åh vad långt det blev...förlåt :)

Det finns mer att berätta men vi ger oss här så länge,blir nog bäst så,eller vad säger ni? :) Snart är det lunch,härligt d,magen kurrar...

Puss å kram så länge ha det bra!

Smaklig lunch


Kommentarer
Postat av: Tove

aa d e inte alltid kul att vara nervös.. en skoj födelsedag låter d som =)

2008-05-07 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0