hallå hallå...

sitter här på jobbet och bara nyser och nyser,fy vad jobbigt det är med allergi,fy tusan! prosit prosit prosit! Trodde jag hade blivit fri den här allergi men jag hade fel där,tyvärr :(

Igår efter jobbet åkte jag hem,tvättade lite sedan sov jag en stund för att sedan åka till min bästa kompis Madelene. Vi har inte setts på ett tag av olika anledningar så äntligen fick vi träffas å umgås lite,det var härligt...

Hon hade gjort iordning lite snacks: popcorn,morotsstavar,gurkstavar och dip,mums! Fick även 2 presenter av henne eftersom hon inte kunde komma på min födelsedag, tack så mycket för de! Och så ser jag fram emot överraskningen som du och Annelie ska ta mej på ;) Jippi!

Idag ska jag gå lite tidigare från jobbet för jag ska åka på giffarnas bortamatch: Gävle-Gif

Vi åker tåg dit,det blir jag,Emelie,mamma,Anders och några hundra till,det blir döskoj! Eftersom vi jobbar där så blir vi bjudna på resan och biljetten till matchen,tyckte även mamma sa att det ingick öl och en macka så då behöver man inte oroa sej för att svälta ihjäl heller :)

Idag på jobbet har vi haft problem med tekniken så det har inte funkat att jobba som det ska...men jag hann ta 3 samtal iaf innan det började strula så nu har jag släppt på blocken och hoppat ut från stupet alldeles ensam! Skönt skönt,det gick riktigt riktigt bra faktiskt ;)

Nu håller jag alla tummar jag har för att laget i våra hjärtan GIF SUNDSVALL spöar upp Gävle rejält ikväll så vi får 3 pinnar och flyttar upp ett steg! Vore underbart.

Yes nu ska jag fortsätta jobba,sen blir det match i gävle som sagt...ha en trevlig kväll!

Puss å kram ta hand om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0