CYKLA!

Hej på er! Jag har börjat cykla till jobbet från och med den här veckan,helt fantastiskt skönt det är ;) Åh vad sportig jag känner mej,får man träna lite samtidig som man sparar bensin,den är ju så billig NOT...

Ikväll när jag slutar ska jag cykla till ego och möta Emelie där,vi ska på yoga i 90 minuter,jag är oskuld på den fronten så det blir spännande :) Hoppas att det blir av iallafall,har inte hört något från Emelie idag,hon bör ju ha slutat nu..?

Yes yes anyway,skönt å cykla och sätta igång med träningen nu igen,nu är det raka puckar,ingen soff-eller sängpotatis mera! haha isåfall efter träningen,då är det okej ;) Mmm...så himla skönt det är när man t.ex varit ute och sprungit,kommer in och är alldeles svettig och slut och så tar man en dusch och sen bara tar det lugnt,tar något att äta,härligt härligt!

Imorgon är det dags för Charlotte och Hero i kvartsfinal 2,det måste man ju se,lite schlagerkväll imorn...

Sen ikväll när jag kommer hem så får jag se hur det blev när jag fått den nya lägenhetsdörren,de har bytt ut alla i mitt hus,eller de håller på,kommer vara jättesnyggt tror jag :) De levde om som bara den OCH! :

De ringde på klockan 7,som tur var hade jag vaknat lite innan och var ganske beredd så jag sprang in i badrummet och tog på mej min kimono och öppnade...sen var man pigg å vaken,så jag hade gått om tid imorse till att se Vakna med The Voice och äta frukost och fixa mej...inte varje dag d ;)

Puss puss på er! Hörs snart...

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Mli

Verkligen skitsnygg blogg!

2008-05-21 @ 17:36:44
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0