Back @ work

Så var man tillbaka på jobbet efter denna förbenade allergi! Skönt skönt,inatt blir det jobba av ;) Slutar inte förrän 03:45...

Har varit mycket tungt den här veckan med pollenallergin...men nu hoppas jag att
Innan jobbet idag chillade jag,gick en promenad och chillade lite till,mysigt att bara ta det lugnt,nog för att jag legat i sängen hela veckan och tagit det lugnt,men men skönt d med ibland,kan man behöva!

Jag var på bio i onsdagskväll,såg What happens i Vegas,riktigt bra film! Åh det gör ju inget att Ashton Kutcher hade huvudrollen,mmmums...han blev bara snyggare å snyggare ju längre filmen gick...hehe

Innan filmen där i onsdags så var jag och åt med Maria på Bite Line,TACCOBUFFÉ såklart där.

Hehe så kul att jobba sena kvällar,får prata med så härligt trevliga människor då :D

Inte så lång tid kvar nu,kan jag ju inbilla mej iaf,har gått bra fram till nu,har lite skvaller att läsa och så mellan samtalen tiden går så fort när man har något å läsa :)

Ha det bäst så länge så hörs vi pusselipuss ;) Och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0