allergi!

åh vad jag hatar,verkligen hatar att vara allergisk...har varit hemma från jobbet,blir så trött av medicinerna och inte det roligaste att vara på jobbet när ögonen kliar och näsan nyser :(

Men idag har jag varit och tagit en spruta så nu får jag hoppas det blir bättre!

Giffarna vann igår,åh så skönt! Det var ett bra avslut inför uppehållet nu :) Gött Gött

Resten av dagen idag blir bara lugna puckar,laga till lite chili con carne senare,mums d.

Åh jag ahr sån ångest att jag inte tränat något på flera dar nu! Men jag har först varit förkyld å sen började den här jädra allergin,min kropp har inte orkat göra nånting! :(

Nu ska jag slå igång en film och bara chilla i sängen ;)

Puss puss på er!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0