hunnit mycket...

idag på min å Emelies lediga dag har vi gjort hur mycket som helst. Åh jag är verkligen helt slut i detta nu när jag sitter här uppe i Ljustorp hos Emzis paps (min morbror) och bloggar...puh nu sprang käringa å tog ut kladdkakorna ur ugnen å radion är det hockey på :) gött d,tror Timrå leder fortfarande va´? Hope that...

Ja så vad har vi gjort idag då undrar ni...

07:00 väckarklockan ringer,uppstigning.

07:35
lämnar lägenheten,åker ner på stan och äter frukost på Grand hotell,mums vad underbart gott det var,å mysigt synd bara att man... :(

09:15
cellprovtagning på kvinnokliniken...några sek sen var det över! tack gode gud! hehe oroar sej alltid i onödan såklart,d är jag d.
09:30 hemma hos emzi,börjar städa å fixa en massa,packar åplockar ihop det som ska med,Emelie duschar...

11:50
åker iväg båda två i varsin bil å lämnar Emzis golf på en verkstad för en koll om hur det står till egentligen med lilla Bettan.

12:10
modevisningen är ett faktum på vapelvägen 15B (my crib) i jakt på morgondagens outfit,kläder överallt,urrivna ur garderoben men till slut så...hahaha herregud roligt sånt där,så jäkla tjejigt asså ;)

13:30
hemma hos Emzi igen,städar det sista inför hennes pappas ankomst imorn,de ska ju byta plats imorn,han ska bo hos henne å vi två å några till ska bo hos honom in tha house :P gött d. ja ialf,var var vi,brände skivor å packade in allt i bilen,hur mycket kläder som helst som skulle med i bilen,smutstvätt! herregud tjejen har typ inte tvättat på tre veckor minst,GOD gumman,jag har en del å lära dej baby ;)

15:30
åker iväg å storhandlar en massa godsaker till partyt på ICA Maxi,1300 spänn slutade d på. Mitt ica-kort som fick poäng å nu har jag även skaffat mej självscanningen,tack vare min älskade hjärteunge Emelie som fyllr 20 om 2 timmar!

16:50
lämnar maxi och åker till mormor/farmor Elsa å uppvaktar henne,hon fyllde år i tisdags,köpte med oss en blomma till henne och fikade lite...

18:10
åker upp till Ljustorp

18:30
framme här,packar in allt å börjar sortera tvätt å fixa,gör alla dip-såser och kladdkakor,tvättar...

Ja herregud nu har jag nog fått med allt,helt slut i hela kroppen,ikväll somnar man ovaggad iaf...åh vad skön känsla det kommer vara att krypa ner sen alltså Mmm...

Emelie sitter just nu vid pianot å klinkar å sjunger,hon är så härlig! Det är The power of love som ljuder,underbar låt!


Nej nu är det dags å avrunda...

Madde förresten,härligt att du kunde tvätta i min tvättis idag så du blev av med din hög av tvätt med...

Mycket kärlek till alla mina nära,ni betyder allt för mej,ni vet vilka ni är!!!

Pussar å kramar,jag älskar er,sov så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0