Hockey ikväll.

Ikväll efter jobbet blir det till att se hockey ute i e.on arena, TIMRÅ-MODO. Det är jag å Madde som ska dit,blir en intressant match d :) Nu sitter man på jobbet å har ätit lite lunch,fyra timmar kvar till man får logga ut...känns lite småtungt d :P men men får hoppas d går fort.

Annars den här veckan så är det härligheter på gång,imorn slutar jag 14,då blir det hem å tävtta å fixa lite,sen på kvällen ska jag umgås med min älsklingskusse Emelie,vi ska hem till mamsen för Emelie ska väl uppvakta henne för att hon fyllde år i lördags åsså passar vi på å fikar där då såklart :) Sen blir det nog till att se lite greys anatomy som jag laddat hem...

Torsdag: 9:15!!! Cellprovtagning för Linda på kvinnokliniken sundsvalls sjukhus,åh vad jag gruvar mej,me no like that,men Emelie hänger på så det kommer kännas lite bättra då iaf...
Sen ska vi åka till mormor å gratta henne för hon fyller år idag,sen hem till Emelies pappa där vi ska ha 20 årsfest för henne på fredag,dit å förbereda lite inför den :) Det kommer bli grymt skoj! Vi är båda lediga tillsammans torsdag och fredag så det är klockrent! Inte varje vecka det händer...

Nej nu är snart rasten slut,åh vad tiden går fort jämt när man har rast... :(

Puss puss på er allihopa som läser min blogg,ta hand om er!!!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0