Hej!

Det var inte igår,å inte i förrgår heller för den delen...

Sitter på jobbet å har lunchrast,härligt d,även att jag började halv sju imorse,mindre härligt! Men får ju sluta tidigt då istället :)

I helgen som var va jag å Madde först på Dragons basketmatch sen åkte vi hem till mej å snyggade till oss lite för att sen gå på Open Mind,rätt bra faktiskt,många snygga tjejer ;) ..?

Sen på lördagen var vo på Tandoori House med några från Maddes jobb,käkade,drack å spelade på trav. Vi fick 7 rätt alla sju som hade spelat så vi delade på 21 000! Gött d. D firade jag lite väl hårt,var det en tolva? Åh herregud sen var det godnatt för mej 18:30...

Madde å hennes bror skjutsade hem mej å bäddade ner å grejade på,tack så mycket!

Vaknade upp halv ett på natten å fattade inte varför jag var hemma,fattade nada haha fy fan!!!

Sen på söndagen pallrade man sig upp å gick på innebandy med Madelito,trodde aldrig jag skulle komma iväg men det gjorde jag,helt amazing d.

Ha det gött så länge.

Puss puss,mycket kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0