Glad Påsk

Åh vad tiden bara springer iväg...det har till exempel redan gått en vecka sen det var full fart inför Emelies 20-årsfest. Haha det var roligt d :) Dansade järnet och åt en massa godsaker.

Melodifestivalen,rätt låt vann,den är ju superduper! =D

Den här veckan har man jobbat alla dar utom i tisdags...i måndags var jag med mamma,Anders och Madde och kollade på hockey på Olearys bowling,mycket trevligt med god mat,efterrätt och allt man kan tänka sig,mums!

Sedan på tisdagen var jag å Madde å kollade hockey,eftersom det inte blev klart i måndags...
 
Kollade första perioden på bite line medan vi rockade loss bland taccosbuffén ;) Åh så gott.

Sedan har det varit rätt lugnt med aktiviteter,nu sitter jag på jobbet,jobbar lite extra nu i påsk...

Efter jobbet idag tänkte jag åka å köpa ett par nya joggingskor så jag är redo om cirka en vecka då det är dags för premiärmilen i stockholm ;) Jag å Emelie är det som ska springa,Madde å Anna hänger bara med som sällskap,passar på att shoppa lite och äter gott och så,det är aldrig fel.

Ikväll blir det någon god mat och bara myschill med Maria,det var längesen vi sågs nu...

Så skönt den här helgen för jag jobbar så korta pass! Ingen fara att man knegar ihjäl sig denna helg iaf .

Ha så skönt i påsk!

Puss puss på er alla ;)
 





Kommentarer
Postat av: blomman

Glad Påsk :)

2008-03-23 @ 16:12:38
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0